8,5
Utmärkt

  • Strand nära
  • Trendiga och attraktiva rum
  • Ägaren kommer att se till att du får en fantastisk semester!

Strandnära mellanklass hotell

Palm Beach totalrenoverades för inte så länge sedan har nu ett ljust och fräscht utseende. Den vänliga ägaren är mycket gästvänlig och gör allt för att din semester ska bli oförglömlig.

Hotellrummen är attraktiva, trevliga och trendiga - man har tänkt på allt för en fin vistelse. Här vaknar du upp i en bekväm säng och kan njuta av den moderna inredningen och faciliteterna. Värdinnan och personalen i köket förbereder frukosten varje dag och du kan välja mellan salta och söta delikatesser.

Strand

Palm Beach har ett perfekt läge; 10 meter från havet och stenstranden. En mysig strand med härliga solstolar och parasoll där du kan koppla av och njuta av den grekiska solen. Vid lunchtid kan du beställa en god sallad och dryck i strand-baren.

Med en kort promenad på eftermiddagen till den mysiga byn Kokkari möts du av trevliga butiker och mysiga tavernor. Pröva på det grekiska köket och avsluta kvällen på något trevligt café/bar.

Omgivningarna

Längs vattenkanten i Kokkari ligger tavernor, restauranger och caféer tätt på varandra, men även i de trånga gränderna i byn och ovanför stranden finns det gott om tavernor och små affärer.

Boendealternativ

Dubbelrum havsutsikt
för 2 personer
  • yta cirka 19m²
  • 1 dubbelsäng
  • balkong eller terrass med utemöbler
  • minibar (kostar extra)
  • tv (plattskärm, satellittv)
  • radio
  • telefon
  • luftkonditionering (individuellt styrd: hela dagen)
  • badrum med: dusch, handfat, toalett, hårfön
Dubbelrum trädgårdsutsikt
för 2 personer
  • yta cirka 17m²
  • 1 dubbelsäng
  • balkong eller terrass med utemöbler
  • minibar (kostar extra)
  • tv (plattskärm, satellittv)
  • radio
  • telefon
  • luftkonditionering (individuellt styrd: hela dagen)
  • badrum med: dusch, handfat, toalett, hårfön
Svit trädgårdsutsikt
för 2 till 4 personer max. 2 vuxna och 2 barn t.o.m. 11 år
  • yta cirka 32m²
  • antal bäddar: 4
  • balkong eller terrass med utemöbler
  • minibar (kostar extra)
  • tv (plattskärm, satellittv)
  • radio
  • telefon
  • luftkonditionering (individuellt styrd: hela dagen)
  • vardagsrum: 4 sovplatser (1 dubbelsäng; 2 enkla bäddsoffor)
  • badrum med: dusch, handfat, toalett, hårfön, badrock, badtofflor
Trepersonersrum standard
för 2 till 3 personer
  • yta cirka 23m²
  • 1 enkel bäddsoffa
  • 1 dubbelsäng
  • balkong eller terrass med utemöbler
  • minibar (kostar extra)
  • tv (plattskärm, satellittv)
  • radio
  • telefon
  • luftkonditionering (individuellt styrd: hela dagen)
  • badrum med: dusch, handfat, toalett, hårfön

 

På hotellet

Bra att veta
  • Officiell klassificering: 2 stjärnor
  • antal rum: 15
  • våningar: 1
  • byggnader: 1
  • modernt utrustat
  • reception
  • ingen hiss
  • värdeskåp (på rummet)
  • lobby
  • frukostrum
  • restauranger: snackbar
  • barer: strandbar
  • wi-fi internet i allmänna utrymmen (kostnadsfritt), på rummet (kostnadsfritt), i receptionen (kostnadsfritt)
  • climate resilience tax
  • sängkläder ingår bytas 2 gånger per vecka
  • handdukar ingår bytas 1 gång per dag, bytas 2 gånger i veckan
  • städning i rum 6 gånger i veckan
  • husdjur inte tillåtna
  • spjälsäng: för alla gäster ålder till 1 (ingår) år (gratis)
  • värdeskåp på rummet: (gratis)
  • wi-fi i allmänna utrymmen: (gratis)
  • wi-fi på rummet: (gratis)
  • trådlöst internet i receptionen: (gratis)
  • luftkonditionering: (inkluderat i priset)
Restauranger och barer
  • restauranger: snackbar
  • barer: strandbar
För barn
  • spjälsäng
Obligatoriska kostnader
  • climate resilience tax: cirka 1,50 euro per enhet per natt betalas kontant (betalas lokalt, obligatorisk)

Måltider

Frukost
8.5
Utmärkt
Utifrån 167 betyg

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Airtours eller Sunweb och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Airtours tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Airtours döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Airtours eller Sunwebs gäster. Aitours står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


7.9
Review title
7.9
Review title

Gästbetyg

Gästbetyg

8,5
Utmärkt Utifrån 167 betyg

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Sunweb Group och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Sunweb Group tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Sunweb Group döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Sunweb Groups gäster. Sunweb Group står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


mest bokad av Med partner
Utmärkt
Mycket bra
Medel
Dåligt
Mycket dåligt
7
Barnvänlighet
8,9
Städning
8,3
Prisvärt
7,9
Faciliteter
8,3
Boendet i allmänhet
7,9
Rum / lägenhet
9,1
Läge
9
Service / gästfrihet

Gästbetyg

Typ av resa
Visa endast gästbetyg på svenska

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Airtours eller Sunweb och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Aitrours tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Airtours döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Airours eller Sunwebs gäster. Airtours står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


Resmålet

Samos

Upptäck Samos

Praktisk information

I området
Avstånd till stranden ca 10 m (kiselstenstrand, solstolar () , parasoll (mot betalning) )
Avstånd till centrum: ca 500 m
Avstånd till bargata ca 500 m
Avstånd till flygplats ca 23 km
Avstånd till busshållplats ca 500 m
Avstånd till uttagsautomat ca 500 m
Närmaste butiker ca 200 m
Närmaste kiosk ca 200 m
Närmaste restaurang ca 200 m
Närmaste apotek ca 500 m
Närmaste sjukhus ca 13 km
På en huvudgata
Observera
Om du beställer en drink för minst 7 euro per person och dag i hotellbaren, behöver du inte betala för en uppsättning med två solstolar och ett paraply.
Flygresan
Flygresan

Du kommer att flyga till Samos. Denna flygning tar cirka 3 timmar och 30 minuter. Vid ankomst till flygplatsen möts du av Airtours reseledare eller lokala representant.

Transfer

Det är möjligt att boka en transfer i bokningsstegen.

Transfertiderna är som följer:

Pythagorion - ca 15 minuter

Ireon - ca 20 minuter

Samos stad - ca 30-45 minuter

Mykali - ca 30 minuter

Kokkari - ca 45 minuter

Agios Konstantinos - ca 60 minuter

Psili Ammos - ca 60 minuter

Votsalakia - ca 60-80 minuter

Karlovassi - ca 90 minuter

Privat transfer

Det är möjligt att boka en privat transfer mot en extra kostnad.

Information om Grekland

Huvudstad:
Huvudstad är Aten.

Tidsskillnad:
Grekland är 1 timme före Sverige.

Språk:
Det officiella språket är grekiska. Men du klarar dig på engelska (och delvis på tyska).

Valuta:
Den officiella valutan är euro.

Dricks:
Det är normalt att ge 10 % av totalbeloppet i dricks på barer och restauranger i Grekland.

Elektricitet:
220 Volt.

Vatten:
Det rekommenderas att inte dricka vattnet från kranen.

Mat:
Typiska grekiska maträtter är bland annat Souvlaki, Tzatziki och Mousaka.

Mobiltelefon:
En svensk mobil fungerar normalt sett även i Grekland. Kontrollera det för säkerhetsskull med din mobiloperatör och var försiktigt med internetavgifter.

Resedokument:
När du åker till Grekland måste du ha ett giltigt pass.

Hyra scooter:
Att hyra scooter i Grekland är ett bra sätt att komma runt på och det krävs att du har körkort. Att hyra scooter är på eget ansvar, och kom ihåg hjälm.

OBS:

Miljöavgift tas ut i Grekland. Avgiften är baserad på hotellets officiella klassificering och vistelsens längd. Observera att Airtours klassificering kan skilja sig från hotellets officiella. Avgiften betalas direkt till boendet vid ankomsten och betalning sker med kort eller kontant, vänligen observera att en del hotell endast accepterar kontant betalning. Nedan avgift gäller per inkvartering/natt:

 

Hotell / lägenheter klass 1 - 2: 1,5 €

Hotell / lägenheter klass 3: 3 €

Hotell / lägenheter klass 4: 7 €

Hotell / lägenheter klass 5: 10 €

Se mer om Grekland

Antal rum och fördelning

Välj antal rum och fördela personer i rummen. Om du reser med barn eller bebis, vänligen ange födelsedatum för att kunna se tillgänglighet och priser.
Välj avreseort
Välj rumstyp

Fel

Ett problem har uppstått

Vi ber om ursäkt...

Det verkar som att det uppstod ett tekniskt problem. Vi ber om ditt tålamod medan vi löser problemet. Under tiden kan du lägga till boendet i dina favoriter och återkomma lite senare!

Val av olika flygplatser

Du har valt ett flyg som avgår från {DEPARTURE_AIRPORT} och återvänder till {ARRIVAL_AIRPORT}.