8,4
Utmärkt

  • Lång gyllene sandstrand inom gångavstånd
  • Daglig njutning av de omfattande bufféerna
  • Stora familjerum och lägenheter med mycket utrymme

All inclusive i ett lugnt och vackert område 

AP Victoria Beach ligger i ett vackert, lugnt område i Olhos d'Agua och är omgivet av pinjeträd. Här bor du i rymliga familjerum eller lägenheter där hela familjen omedelbart kommer att känna sig som hemma.

De rymliga familjerummen och lägenheterna är bekväma, trevliga och snygga. Rummen har fina möbler i varma färger. Vad som också är väldigt trevligt är att restaurangen är välfylld varje dag och bufféerna består av en mängd olika internationella rätter, så det finns något gott för alla. Att börja dagen med en stadig frukostbuffé med en stor variation är förstås en bra start på dagen.

Strand & pool

En kort promenad bort hittar du den långa, gyllene sandstranden där du kan koppla av och njuta av det klara havet. Det finns även ett trevligt poolområde med pool, solstolar och parasoller. För de små finns det självklart en barnpool.

För den som tycker om att aktivera sig på sin semester finns det ett nytt gym där dina muskler kan få sig en omgång. Det finns även en fotbollsplan och en friidrottsbana på hotellområdet.

Information om rumstyper saknas.

 

Måltider

All inclusive

Måltider serveras som buffé

  • Frukost från 07:30 till 10:30
  • Lunch från 12:30 till 14:30
  • Middag från 18:30 till 21:30
  • Snacks från 10:30 till 12:00 och 15:00 till 18:30
  • Lokala drycker med och utan alkohol

 

En ny grillrestaurang med levande matlagningsshower öppnar i mitten av juni 2023 och serverar en mängd olika fisk- och kötträtter. Du kan komma hit för eftermiddagssnack och middag.

8.4
Utmärkt
Utifrån 147 betyg

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Airtours eller Sunweb och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Airtours tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Airtours döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Airtours eller Sunwebs gäster. Aitours står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


7.9
Review title
7.9
Review title

Gästbetyg

Gästbetyg

8,4
Utmärkt Utifrån 147 betyg

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Sunweb Group och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Sunweb Group tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Sunweb Group döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Sunweb Groups gäster. Sunweb Group står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


mest bokad av Med partner
Utmärkt
Mycket bra
Medel
Dåligt
Mycket dåligt
8,9
Barnvänlighet
8,2
Städning
8,4
Prisvärt
8,2
Faciliteter
8,3
Boendet i allmänhet
8,6
Rum / lägenhet
8,2
Läge
8,9
Service / gästfrihet

Gästbetyg

Typ av resa
Visa endast gästbetyg på svenska

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Airtours eller Sunweb och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Aitrours tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Airtours döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Airours eller Sunwebs gäster. Airtours står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


Resmålet

Algarvekusten

Upptäck Algarvekusten

Praktisk information

Flygresan
Flygresan

Du flyger till Algarve (Faro). Flygningen tar cirka 4 timmar och 35 minuter. Vid ankomsten till flygplatsen möts en lokal representant. Det finns ingen reseledare på följande platser: Praia da Luz, Salema, Loule, Monchique, Montinhos och Lagos.

Transfer

Det är möjligt att boka en transfer i bokningsstegen.

Transfertiderna är som följer:

Quarteira - ca 30 minuter

Olhao - ca 30 minuter

Vilamoura - ca 45 minuter

Olhos d'Agua - ca 45 till 60 minuter

Albufeira - ca 60 till 90 minuter

Praia da Galé / dos Salgados - ca 70 till 90 minuter

Armaçao de Pêra - ca 90 till 120 minuter

Carvoeiro - ca 105 till 120 minuter

Ferragudo - ca 120 minuter

Praia da Rocha - ca 120 till 180 minuter

Praia do Vau - ca 120 till 180 minuter

Alvor - ca 120 till 180 minuter

Lagos - ca 150 till 180 minuter

Praia da Luz - ca 150 till 180 minuter

Santa Luzia Tavira - ca 60 minuter

Tavira - ca 60 minuter

Altura - ca 60 minuter

Monte Gordo - ca 60 till 90 minuter

Mante Rota - ca 60 till 90 minuter

* För små sällskap (mindre än 10 personer) är det möjligt att du kommer att tas till ditt boende med skyttelbuss. Vi strävar efter en maximal väntetid på 45 minuter.

Privat transfer

Det är möjligt att boka en privat transfer mot en extra avgift. Du kan ange detta under bokningsprocessen, i steg 2. På flygplatsen kan du rapportera till MTS-skrivbordet eller Café Central. Här kommer en lokal representant att hänvisa dig till din taxi.

Information om Portugal

Huvudstad:

Portugals huvudstad är Lissabon.

Språk:

Det officiella språket är portugisiska, men du kan också använda engelska eller franska.

Tid:

I Portugal är det en timme tidigare än i sverige.

Valuta:

Den officiella valutan är euro. Du kan med ditt bankkort ta ut pengar i en av det många bankomaterna. Betalning i (större) butiker är också möjligt med bankkort. Dessutom kan du betala med ditt kreditkort på flera platser. Detta är inte möjligt på små restauranger och butiker.

Volt:

Du behöver inte en adapter då det är 220 volt i uttagen.

Resedokument:

- Svenskt ID eller pass.

- ID är obligatoriskt för barn under 12 år.

- För personer under 18 år som reser utan vuxna krävs ett undertecknat uttalande från föräldrarna och / eller vårdgivaren. Detta kan begäras.

- Resedokumenten måste vara giltiga under hela vistelsen i Portugal.

- Om du inte har en svensk nationalitet rekommenderar vi att du kontaktar ambassaden eller konsulatet.

- Att ha rätt och giltiga resedokument är alltid ditt eget ansvar.

Observera!

För Portugal:

I varje bokning måste minst 1 person per rum vara 18 år eller äldre. Airtours kan inte hållas ansvarig för detta.

Vaccination:

För aktuell information om vaccinationer och annan hälso- och resedata är det bäst att besöka webbplatsen för Institute of Tropical Medicine: https://www.itg.be/

Telefoni:

Du kan ringa med din mobiltelefon i Portugal. Vi rekommenderar att du begränsar detta så mycket som möjligt på grund av de höga kostnaderna. Fråga din leverantör om detta innan du åker på avresa. Om du vill använda internet via din telefon rekommenderar vi att du gör det via ett trådlöst nätverk. Stäng alltid av din dataroaming utomlands.

Nödnummer:

Nödnumret i Portugal för polis, ambulans och brandkår är 112.

Mat och dryck:

Under din semester i Portugal kommer du att njuta av det utsökta portugisiska köket. Vad sägs om Cataplana (en gryta av skaldjur med kokt skinka) eller kyckling Piri-Piri, fin och kryddig! Detta i kombination med ett gott glas vin eller en uppfriskande öl.

Dricks:

Det är vanligt i Portugal att lämna dricks mellan 5% och 10% i barer och restauranger.

Öppettider:

Butikerna i Portugal är öppna från måndag till fredag från 9 till 13 och från 15 till 19. På lördag är butikerna öppna från 9 till 13. Butiker är ofta öppna längre på turist- (bad) platser.

Se mer om Portugal

Antal rum och fördelning

Välj antal rum och fördela personer i rummen. Om du reser med barn eller bebis, vänligen ange födelsedatum för att kunna se tillgänglighet och priser.
Välj avreseort
Välj rumstyp

Fel

Ett problem har uppstått

Vi ber om ursäkt...

Det verkar som att det uppstod ett tekniskt problem. Vi ber om ditt tålamod medan vi löser problemet. Under tiden kan du lägga till boendet i dina favoriter och återkomma lite senare!

Val av olika flygplatser

Du har valt ett flyg som avgår från {DEPARTURE_AIRPORT} och återvänder till {ARRIVAL_AIRPORT}.