För semestern
Om ditt klagomål gäller Airtours eller bokningsprocessen kan du skicka in det till oss via kontaktformulär.
Efter mottagande av ett klagomål före avresa skickar vi en bekräftelse på mottagande med en behandlingstid på 1 dag. Beroende på typ av kommentar kan det hända att vi behöver mer tid för att ge ett lämpligt svar. I så fall får du alltid en substantiell respons från oss inom 2 veckor efter mottagandet av ditt klagomål. Vi tar självklart hänsyn till din avresedatum.
Om ditt klagomål inte har behandlats på ett sätt som tillfredsställer dig är det viktigt att du fyller i ett kundservice formulär hos vår guide.
Efter semesternAirtours måste få detta senast inom två månader efter att din semester har avslutats. Det räcker inte att skicka in kundservice formuläret utan ytterligare bevis för att hantera ditt klagomål. När vi har mottagit formuläret och motiveringen skickar vi dig en bekräftelse.
Klagomål kan skickas via vårt kontaktformulär eller per post, se adressen nedan
Airtours
Birger Jarlsgatan 64
114 29 Stockholm
Sverige
Tänk på att klagomål som inte har rapporterats på plats inte kan åtgärdas.
Om ditt klagomål gäller Airtours eller upprättandet av bokningen kan du lämna in ditt klagomål via kontaktformuläret på hemsidan. Efter mottagandet av klagomålet, före avresan, skickar vi inget mottagningsbevis. Detta beror på att vi inom 4 veckor, eller tidigare vid tidigare avgångar, vill behandla ditt klagomål.
Vid gränsöverskridande tvister kan du också vända dig till EU:s plattform för tvistlösning online via den här länken.